Tiri piri

Par lietām, kas būs aktuālas rīt(arī par mani).

piektdiena, janvāris 12

Specimen


Reiz pirms daudziem gadiem atrodoties Parīzē mans brālis jautāja, nu kas man tik ļoti tajā piedrazotajā pilsētā patīk. Es atbildēju: "Šeit top labākā reklāma pasaule". Viņš man jautāja:" Nu nosauc vismaz kādu reklāmas aģentūru". Es nosaucu pāris.. kuras patiesībā ir amerikāņu. Vienīgā lieta par reklāmu ko toreiz zināju, bija tas, ka man tā patīk. Biju izlasījis nupat to grāmatu 14,95.. likās baigi forši. Kokaīns, Bābas, Z3 un mūžīgi tusiņi Parīzē. Bet ne jau par to stāsts. Stāsts ir par šo, ko vienkārši nevar pastāstīt.

1 Comments:

  • At 1:30 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said…

    To, tiešām nevar pastāstīt! Reti gadās skatīties diezgan garu video .. un noskatīties līdz galam un skatīties atkal no jauna :)

     

Ierakstīt komentāru

<< Home