Tiri piri

Par lietām, kas būs aktuālas rīt(arī par mani).

pirmdiena, janvāris 22

Kā nopelnīt 70K $ mēneša laikā?

Ir divi varianti. Apzagt banku vai iedodot man 50k $. Abi ir vienlīdz riskanti un vienlīdz stulbi. Vienīgi, appzogot banku jūs sēžat cietumā, bet iedodot naudu man, ... Nu vispār runa iet par Trading softa izmantošanu akciju spekulāciju nolūkos. Es paņēmu izmēģināt vienu softiņu un atvēru Demo kontu iekš GCI Financial Ltd. Pasekoju līdzi Apple, Microsoft, Nokia, tirgiem un šeku reku 20 dienu laikā mani 50k virtuaalie $ pārvērtušies par 130k$ % Katrā ziņā es neiesaku šāda veida Gamblingu arī jums. Vienkārši, gribēju palielīties pa savām analītiskajām spējām. Ja jūms tādas piemīt kaut uz pusi kā man, tad dariet tā un nesakiet ka nebrīdināju.

Ja paskatīsimies agrāka pagātnē, ko es teicu par MSFT un APPLE? Man izrādījās 100% taisnība. Revolūcijas nebūs. Vistai (ķekavas(?) ir superapmierinoši pārdošanas apjomi. Apple pārdod tukšu gaisu.. vispār tas gaisīgums ir piegriezies.

Varu derēt, ka Next Big Things būs ASUS, SanDisk, Samsung. Starp citu pēdējais manis pieminētais nu ir atapies, ka lietas var ražot arī baltas un melnas, ne tikai pelēkas.

2 Comments:

  • At 8:03 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said…

    www.naudina.eu/index.php?ref=karlisok
    registrejamies ir pieejama jauna akcija kas ljauj nopelnit nedelja 200euro bez jusu klikskinashanas uz reklamam bet tas arii palidz vel piepelniities pa pilno
    registrejamies te----> www.naudina.eu/index.php?ref=karlisok

     
  • At 8:04 pēcpusdienā, Anonymous Anonīms said…

    www.naudina.eu/index.php?ref=karlisok
    registrejamies ir pieejama jauna akcija kas ljauj nopelnit nedelja 200euro bez jusu klikskinashanas uz reklamam bet tas arii palidz vel piepelniities pa pilno
    registrejamies te----> www.naudina.eu/index.php?ref=karlisok

     

Ierakstīt komentāru

<< Home